Druh pracovného pomeru:

plný úväzok

Termín nástupu:

ihneď/dohodou

Mzdové podmienky:

900 EUR/mesiac

Nástupný plat bude závisieť od reálnych skúseností, znalostí a praxe uchádzača. Po skončení skúšobnej doby odmeňovanie podľa interných smerníc - možnosť nastavenia variabilnej zložky mzdy.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kandidáta pre posilnenie HelpDesk tímu v Žiline. Hlavnou náplňou a zodpovednosťami na danej pozícii sú:

  • 1st line support pre zákazníkov, prvotná diagnostika a riešenie problémov.
  • Microsoft desktop support.
  • Podpora základných užívateľských aplikácií.
  • Zabezpečovanie vzdialenej a/alebo telefonickej podpory zákazníkom
  • Podpora užívateľov aplikácií Windows, Office, O365/M365 a pod. aj na medzinárodnej úrovni
  • Call Routing - smerovanie požiadaviek na ďalšie riešiteľské skupiny. --
  • Spracovanie tiketov v Servicedesk nástrojoch.
  • Aktualizácia knowledge databáz a CMDB.


Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť získania motivačnej zložky po zaškolení
  • Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu
  • Práca v mladom dynamickom kolektíve v prostredí medzinárodnej firmy. Priateľská a otvorená firemná kultúra.
  • Vzdelávanie soft skills, odborné a interné vzdelávanie
  • Notebook a MT.
  • Program Multisport
  • Jazykové kurzy
  • Príspevok zamestnávateľa na stravovanie, pitný režim
  • Služby mobilného operátora pre rodinných príslušníkov
  • Firemné akcie pre zamestnancov
  • Finančný príspevok na rekreáciu v rámci SR


Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Komunikačné a prezentačné schopnosti
  • Príjemné vystupovanie
  • Prax so zabezpečovaním prevádzky informačných systémov a podporou MS produktov
  • Skúsenosti s riešením problémov IT - HW resp. SW a ich riešenie - výhodou
  • Zmysel pre pochopenie požiadaviek a potrieb klienta, schopnosť pružne reagovať
  • Proaktívny spôsob riešenia požiadaviek a schopnosť komunikácie v rámci riešiteľských skupín
  • Všeobecný prehľad v IT technológiách, znalosť SW produktov - WIN, Office, Lotus Notes ...
  • Aktívna znalosť anglického jazyka
  • Samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť a cieľavedomosť


Miesto práce: 

Žilina

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 

15.10.2022


Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: 

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore:

Informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - pokročilý
Klient/server administrácia - pokročilý
Administrácia Windows serverov - pokročilý

Vodičský preukaz:

B

Počet rokov praxe:

1 rok, pozícia vhodná pre absolventa

Adresa spoločnosti

S & T CEE Holding s.r.o., Mlynské nivy 71 , 821 05 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Dagmar Birošová


Choose language